joi, 6 octombrie 2016

Unboxing Oriflame C13-2016

Bunaa, dragilor!Ca de fiecare data, sunt in intaziere cu postarea unboxingului, asa ca imi cer scuze din nou.
Nu o sa stau prea mult la fiecare produs in parte pentru ca este destul de tarziu si vreau sa postez si despre programul de bun venit.
Asa caa..sa trecem direct la treaba.
Am achizitionat aceste doua kituri din gama Love Nature.Aceste produse va garanteaza o piele neteda, catifelata si plina de stralucire.Kitul contine exfoliant delicat cu zahar si extract din caise, masca pentru ingrijire si calmare cu extract din afine si gel hidratant cu extract din pepene.

Toata lumea il avea asa ca am zis ca trebuie sa il testez si eu.L-am folosit deja, intr-adevar este bun iar peria este foarte neteda.In cazul in care vreti sa-l achizitionati trebuie sa luati in vedere faptul ca acel capat se schimba o data la 3 luni :)
Rimel, tuj, ruj si luciu de buze - toate de la The One.
Imi plac foarte mult aceste cremute de maini, sunt super micute ( au 30 de ml daca nu ma insel), tocmai de aceea le poti tine intotdeauna in geanta.Cele doua oje sunt extrem de pigmentate, nu stiu cat de bine se vede in poza insa una din ele este mov inchis,cu sclilpici iar cealalta este roz deschis, tot cu sclipici :)).Nelipsitul fond de ten de la Giordani este la fel de bun ca intotdeauna, are acoperire medie.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu