joi, 6 octombrie 2016

Unboxing Oriflame C12 - 2016



Buna, dragilor!Iar postez unboxingul Oriflame prea tarziu dar sincera sa fiu, nu am avut nici timp si nici starea necesara asa ca o sa va arat acum ce mi-am luat de la Oriflame in catalogul 12.Nu mai am lista cu preturile, dar oricum nu conteaza prea mult avand in vedere ca preturile din C12 nu coincid cu cele din C13.

Am avut o perioada in care obisnuiam sa imi cumpar foarte multe rujuri in nuante cat mai deschise, m-am plictisit de chestia asta si am zis sa schimb foaia..asa ca mi-am pus in cos un ruj din noua gama Featherlight in nuanta Mulberry Meringue, imediat cum am deschis coletul l-am si testat.Rujul este foarte pigmentat si cremos, imi place mult si chiaar imi sta bine cu aceasta nuanta asa ca vi-l recomand cu drag :)


Am vazut ca foarte multi oameni au o parere buna despre spray-ul de fata cu castravete si galbenele, am vrut sa-l testez si eu..va dati seama :)).Eu una sunt foarte multumita de el, e super fresh si il folosesc aproape in fiecare zi.


Parfumul Elvie Firefly a aparut chiar in C12, a fost la o oferta foarte buna asa ca am fost ispitita.Am avut unul si pe comanda.Mirosul lui ma duce cu gandul la mare iar asta e foaarte tare!Mai pe scurt - imi place.


Samponul cu ulei de argan de la Eleo il folosesc deja de vreo doua luni, imi lasa parul foarte catifelat asa ca l-am recumparat.


Stick corector cu extract din arbore de ceai Love Nature.Am vreo 3 prin casa si mi se pare foarte util.Imi place foarte mult pentru ca are doua parti, una verde care actioneaza impotriva cosurilor si o parte bej care acopera cosurile.

Iubesc aceste masti din gama Love Nature,tocmai de asta mi-am permis sa cumpar mai multe :)) Totusi cred ca pe cateva le voi da cadou.Iti lasa pielea foarte fina si e extrem de placut sa stai cu masca asta pe fata.
Nu m-am putut abtine si mi-am cumparat din nou un ruj Giordani Gold Iconic Matte.Imi plac foarte mult nuantele de mov iar rujurile acestea sunt foarte calitative.Va recomand cu drag.


Obisnuim sa judecam lucrurile dupa aparente..de multe ori uitam ca estentele tari se tin in sticulte mici :)) Asa este si in cazul acestui ulei din arbore de ceai.La inceput eram destul de sceptica in privinta lui dar este foarte bun.Eu il folosesc aproape in fiecare zi.
Parfumul Paradise contine flori de bujori,petale de iasomie si piper roz.Ce poate fi mai fain de atat?

In acest catalog parfumul Architect a avut o oferta irezistibila, atat de irezistibila incat imi venea sa imi cumpar si mie unul.La achzitionarea acestui parfum in C12, primeati si deodorantul gratuit :)
Inca un creion de buze..de data asta rosu.In C11 mi-am luat un creion de care eram efectiv indragostita, l-am folosit de doua ori si dupa l-am ratacit.Inca il caut :))

Stiti deja ca imi iau in fiecare luna samponul Eleo, asa ca nu mai e nimic de spus :))
Acesta este balsamul din aceeasi gama.

Acest fond de ten are o acoperire medie spre mare, eu ma impac foarte bine cu el si de cand l-am achizitionat il folosesc in fiecare zi.E foarte bun si nu incarca prea tare tenul.


Imi place foarte mult acest Kit, sa-l numesc asa, de la The One.Nu este prima oara cand il achizitionez, Blush-ul este foarte pigmentat iar iluminantul la fel.

Cam astea au fost produsele, va doresc o seara placuta! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu