sâmbătă, 27 august 2016

Haul August || Sleek, NYX, Bershka ,New Yorker, H&M - Ce mi-am cumparat cu banii castigati din Oriflame?

Buna, dragilor! Luna asta a fost destul de incarcata cu diferite activitati dar cu toate astea am reusit sa am timp si de Oriflame.Sunt foarte mandra de mine pentru ca am reusit sa ma impart si nu mi-am irosit timpul.M-am distrat, am muncit si am castigat bani.Cu banii pe care i-am castigat din Oriflame si cu ce mi-a mai dat mama, mi-am cumparat cate ceva :)



Mi-am cumparat Vacanta de vara de Mary Adler din Colectia "El si Ea".Nu am auzit nimic de ea pana sa o cumpar, am luat-o de la un chiosc fara sa ma gandesc prea mult.Are 159 de pagini si a costat 12 lei.Voi face o recenzie despre ea cand imi voi face timp de citit si ce-mi place :)) Momentan trebuie sa citesc ceva si pentru scoala.



O alta carte pe care am cumparat-o in aceeasi zi este Copilul furtunii de Penny Jordan.Are tot 159 de pagini si a costat 12 lei.Mi se pare foarte interesanta descrierea de pe spate si urmeaza sa scriu despre ea cat de curand :)



Am citit foarte multe lucruri interesante despre uleiul de cocos iar asta m-a facut sa-mi doresc sa-l folosesc si eu.Nu stiu de ce a durat atat de mult pana sa imi cumpar, ideea e ca pana la urma mi-am facut timp si m-am deplasat pana la plafar.Am cumparat doua borcanele cu ulei de cocos iar pe al treilea l-am primit cadou.Am platit 57 de lei pe ele si nu sunt sigura daca mai este oferta dar merita sa incercati.Eu folosesc uleiul de cocos pentru par dar poate fi folosit si pentru corp sau fata.Amestec ulei de cocos (pe care il topesc) cu ulei de ricin si miere sau ulei de masline.Fac asta cand am timp iar rezultatele sunt destul de vizibile.Nu mi se mai incalceste parul atat de rau, miroase super bine si este mai stralucitor :)


De la H&M mi-am cumparat maioul acesta roz.Este foarte dragut si lejer pentru vara, chiar daca vara e pe sfarsite.Imi place super mult spatele care este in forma de X.In schimb materialul se boteste foarte usor si e cam greu de calcat.Nu mai stiu exact cat am dat pe el, am impresia ca 40 sau 60 de lei.


Am inceput sa ador genul acesta de bluzite cu umerii goi.Zilele astea am fost la cumparaturi cu prietenul meu si am vazut foarte multe bluzite de genul asta si efectiv nu stiam pe care sa le aleg :)) Am cumparat bluzita aceasta mov cu floricele din Bershka cu 34 de lei.Are in fata niste nasturei, nu stiu daca se vad in poza si manecile pot fi ajustate iar asta imi place foarte mult.E genul de bluzita care se adapteaza, sa zic asa.Merge combinata la mai multe outfituri si o iubesc.


Bluzita asta o am din New Yorker si am dat 60 de lei pe ea.Imi place culoarea, care este un roz somon (nu stiu cat de bine se vede in poza).Danteluta ii da un aer cat de cat elegat iar materialul este super comod deci poate fi purtata in mai multe circumstante :).

De la Sleek Matte Me mi-am cumparat acest luciu cu finish mat in nuanta Bittersweet cu 29 de lei.Era luciul meu preferat dinainte sa il am.Il avea prietena mea cea mai buna si asa am aflat de el.Acum ca il am imi place si mai mult si cel mai probabil o sa-l folosesc foarte des la liceu :))


De la NYX mi-am luat tot un luciu de buze cu finisare mata, nuanta este San Paulo.Nu stiu ce as putea spune mai mult decat ca-l iubesc.Ah, era sa uit, daca vreti sa folositi un ruj mat e de preferat sa va hidratati bine buzele inainte daca nu vreti sa se vada urat.Eu folosesc un balsam de buze cu ulei de macadamia de la Oriflame.


Cam atat mi-am cumparat, nu sunt foarte multe lucruri dar le-am cumparat cu banii castigati de mine iar asta ma bucura enorm de muult :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu